Steve Saunders Goldwing Forums banner

Status
Not open for further replies.
1 - 2 of 2 Posts

·
Premium Member
Joined
·
28,832 Posts
Discussion Starter #1
imported post

FWIW: Forgot Where I Was
BTW: Bring The Wheelchair
ROFL…CGU: Rolling On The Floor Laughing… And Can’t Get Up
DWI: Driving While Incontinent
LOL: Living On Lipitor
OMG: Oy, My Grandchildren!
OMG: Ouch, My Groin!
IMHO: Is My Hearing-Aid On?
WTF: What’s Today’s Fish?
WTF: Wet The Furniture
IMHMO: I am ]In My HMO…
RULKM: Are You Leaving Kids Money?
BYOT: Bring Your Own Teeth
GTG: Gotta Groan
TGIF: Thank Goodness It’s Four (Four O’Clock – Early Bird Special)
FWB: Friend With Betablockers
FYI: For Your Indigestion…
JK: Just Kvetching
TTYL: Talk To You Louder


TTML: Talk To Me Louder

MILF: Meal I’d Like To Forget
LMDO: Laughing My Dentures Out
LWO: Lawrence Welk’s On
MGAD: My Grandson’s A Doctor
SUS: Speak Up, Sonny
WIWYA: When I Was Your Age (my favorite)
GOML: Get Off My Lawn
]
 

·
Premium Member
Joined
·
20,586 Posts
imported post

:ROFL::ROFL::ROFL::ROFL:
 
1 - 2 of 2 Posts
Status
Not open for further replies.
Top