Chcę zacząć od stwierdzenia, że było to wspólne przedsięwzięcie,
Nie zrobiłem tego sam.
I,
Mój rower nie jest jedynym rowerem, który teraz działa świetnie, z tą dokładną lub bardzo podobną konfiguracją konwersji pojedynczego gaźnika.
Ten pojedynczy gaźnik. Konfiguracja to formuła sukcesu, sukces od razu po wyjęciu z pudełka, z 2-beczkowym gaźnikiem progresywnym 32DFT. Żadnego dyszowania, wszystko, co zrobiłem, to usunięcie elektrycznego automatycznego ssania (nie jest potrzebne), uruchomienie silnika i ustawienie biegu jałowego na 1000 obr./min, a następnie sprawdzenie pod kątem wycieków, napompowanie opon i jazda.
Nic nie sprzedaję,
Chcę zapewnić wszystkim najlepiej działający układ dolotowy z gaźnikiem dostępny dla 4-cylindrowego Goldwinga.
Odważne stwierdzenie, wiem,
Przeczytaj moją dokumentację tutaj, dotyczącą wszystkich wysiłków, które doprowadziły do tego punktu przez wszystkich, którzy przyczynili się do osiągnięcia tego celu.
Podziękowania dla następujących osób, które to wszystko umożliwiły;
w żadnej kolejności,
Joe znany jako JoeDrum Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=6619
Dan Filipi Również forum Classic Goldwing Obecnie buduje ten pojedynczy system gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/foru...php?f=9&t=6619
A także inni na tej stronie, którzy się do tego przyczynili.
Captain MidNight, myślę, że jest na każdej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
Robbnc, tutaj na tej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
& Ja
Westgl Jestem obecny na prawie wszystkich forach Goldwing. Obecnie używam tego pojedynczego systemu gaźnika
Mój rower działa bez zarzutu, bez wahania i duszenia w żadnym momencie podczas jazdy.
Pozostali wymienieni powyżej mają te same wspaniałe wyniki, które ja mam.
To jest to, co Honda powinna była zapewnić.
Plusy
Świetne biegi jałowe przy 1000 obr./min,
Gładka przepustnica, bez duszenia i wahania, w ogóle nigdzie.
Brak ponownego dyszowania lub zabawy z dyszami, po prostu przykręć i jedź
Silnik wkręca się niezwykle szybko! do czerwonej linii.
Natychmiastowy start, za każdym razem.
Ten gaźnik ma pompkę przyspieszającą i jest fantastyczny dla reakcji na gaz i rozruchu.
Żadne ssanie nie jest potrzebne
Silnik ma o wiele więcej momentu obrotowego, długie kolektory = duży moment obrotowy
Silnik ciągnie z niższej prędkości obrotowej, 2000 obr./min łatwo na 4 biegu Brak ciągnięcia (Ale bądźmy realistami, krzywa mocy motocykla to 3K i więcej, zapewni to ekstremalne przyspieszenie podczas zmiany biegów)
Miałem go nawet ciągnąć z 1800 obr./min, na 4 biegu Brak ciągnięcia
To bardziej jak moment obrotowy Goldwing 6-cylindrowy.
Ten większy moment obrotowy i moc silnika oznaczają więcej mocy do odjazdu ze startu znacznie szybciej niż w standardzie, moc przy toczeniu jest znacznie lepsza, zmiana biegów jest znacznie ulepszona, więcej mocy tam, gdzie jeździmy naszymi motocyklami w tych 95% czasu, ale również ulepszono szczytową prędkość.
Minusy
Będę musiał wrócić do Ciebie, kiedy znajdę jeden.
______________________________________________________________________________________________
Uwaga: Nie mam żadnych danych MPG, ponieważ jest za wcześnie, aby powiedzieć, jak to może być z tą nową konwersją pojedynczego gaźnika.
Mam Weber 32DFT 2bbl. gaźnik progresywny na kolektorze VW Type IV z gumowymi przewodami silikonowymi do kolektorów Oem GL1100.
Działa doskonale, a silnik wkręca się do 8K+RPM, bardzo szybko się wkręcając.
Działa tak dobrze, że nie trzeba robić żadnego dyszowania.
Działa świetnie od razu po wyjęciu z pudełka.
Nie zrobiłem absolutnie żadnej regulacji gaźnika, poza ustawieniem śruby regulacji prędkości biegu jałowego na 1000 obr./min dla świetnego biegu jałowego.
Dzięki CaptainMidnight85 za sugestię dotyczącą gaźnika i jego pomoc.
Aktualizacja:
Przeszedłem do tej pory 3 rewizje, ten wątek przedstawi te zmiany, wkrótce będę pracował nad rewizją nr 4, która wykorzystuje S.S. szczotkowane i polerowane uchwyty, takie jak uchwyty Moen w Lowes & Home depot, które dają bardzo rozsądne cenowo rury wlotowe, które wyglądają bardzo profesjonalnie.
Gaźnik Webera od Toma wciąż działa bardzo dobrze
Następnie zbuduję kilka zwężek
Obecnie jeżdżę na mojej konwersji pojedynczego gaźnika i próbuję uzyskać jakieś dane MPG dla mojego 83' GL1100.
Moje dane dotyczące zużycia paliwa są lepsze niż myślałem, że będą, jeśli pozostanę na cylindrze pierwotnym, ale ten gaźnik jest świetny, ponieważ masz gaźnik podwójnego przeznaczenia w jednym, dobre MPG i stronę Hot Rod.
Nie zrobiłem tego sam.
I,
Mój rower nie jest jedynym rowerem, który teraz działa świetnie, z tą dokładną lub bardzo podobną konfiguracją konwersji pojedynczego gaźnika.
Ten pojedynczy gaźnik. Konfiguracja to formuła sukcesu, sukces od razu po wyjęciu z pudełka, z 2-beczkowym gaźnikiem progresywnym 32DFT. Żadnego dyszowania, wszystko, co zrobiłem, to usunięcie elektrycznego automatycznego ssania (nie jest potrzebne), uruchomienie silnika i ustawienie biegu jałowego na 1000 obr./min, a następnie sprawdzenie pod kątem wycieków, napompowanie opon i jazda.
Nic nie sprzedaję,
Chcę zapewnić wszystkim najlepiej działający układ dolotowy z gaźnikiem dostępny dla 4-cylindrowego Goldwinga.
Odważne stwierdzenie, wiem,
Przeczytaj moją dokumentację tutaj, dotyczącą wszystkich wysiłków, które doprowadziły do tego punktu przez wszystkich, którzy przyczynili się do osiągnięcia tego celu.
Podziękowania dla następujących osób, które to wszystko umożliwiły;
w żadnej kolejności,
Joe znany jako JoeDrum Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=6619
Dan Filipi Również forum Classic Goldwing Obecnie buduje ten pojedynczy system gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/foru...php?f=9&t=6619
A także inni na tej stronie, którzy się do tego przyczynili.
Captain MidNight, myślę, że jest na każdej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
Robbnc, tutaj na tej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
& Ja
Westgl Jestem obecny na prawie wszystkich forach Goldwing. Obecnie używam tego pojedynczego systemu gaźnika
Mój rower działa bez zarzutu, bez wahania i duszenia w żadnym momencie podczas jazdy.
Pozostali wymienieni powyżej mają te same wspaniałe wyniki, które ja mam.
To jest to, co Honda powinna była zapewnić.
Plusy
Świetne biegi jałowe przy 1000 obr./min,
Gładka przepustnica, bez duszenia i wahania, w ogóle nigdzie.
Brak ponownego dyszowania lub zabawy z dyszami, po prostu przykręć i jedź
Silnik wkręca się niezwykle szybko! do czerwonej linii.
Natychmiastowy start, za każdym razem.
Ten gaźnik ma pompkę przyspieszającą i jest fantastyczny dla reakcji na gaz i rozruchu.
Żadne ssanie nie jest potrzebne
Silnik ma o wiele więcej momentu obrotowego, długie kolektory = duży moment obrotowy
Silnik ciągnie z niższej prędkości obrotowej, 2000 obr./min łatwo na 4 biegu Brak ciągnięcia (Ale bądźmy realistami, krzywa mocy motocykla to 3K i więcej, zapewni to ekstremalne przyspieszenie podczas zmiany biegów)
Miałem go nawet ciągnąć z 1800 obr./min, na 4 biegu Brak ciągnięcia
To bardziej jak moment obrotowy Goldwing 6-cylindrowy.
Ten większy moment obrotowy i moc silnika oznaczają więcej mocy do odjazdu ze startu znacznie szybciej niż w standardzie, moc przy toczeniu jest znacznie lepsza, zmiana biegów jest znacznie ulepszona, więcej mocy tam, gdzie jeździmy naszymi motocyklami w tych 95% czasu, ale również ulepszono szczytową prędkość.
Minusy
Będę musiał wrócić do Ciebie, kiedy znajdę jeden.
______________________________________________________________________________________________
Uwaga: Nie mam żadnych danych MPG, ponieważ jest za wcześnie, aby powiedzieć, jak to może być z tą nową konwersją pojedynczego gaźnika.
Mam Weber 32DFT 2bbl. gaźnik progresywny na kolektorze VW Type IV z gumowymi przewodami silikonowymi do kolektorów Oem GL1100.
Działa doskonale, a silnik wkręca się do 8K+RPM, bardzo szybko się wkręcając.
Działa tak dobrze, że nie trzeba robić żadnego dyszowania.
Działa świetnie od razu po wyjęciu z pudełka.
Nie zrobiłem absolutnie żadnej regulacji gaźnika, poza ustawieniem śruby regulacji prędkości biegu jałowego na 1000 obr./min dla świetnego biegu jałowego.
Dzięki CaptainMidnight85 za sugestię dotyczącą gaźnika i jego pomoc.
Aktualizacja:
Przeszedłem do tej pory 3 rewizje, ten wątek przedstawi te zmiany, wkrótce będę pracował nad rewizją nr 4, która wykorzystuje S.S. szczotkowane i polerowane uchwyty, takie jak uchwyty Moen w Lowes & Home depot, które dają bardzo rozsądne cenowo rury wlotowe, które wyglądają bardzo profesjonalnie.
Gaźnik Webera od Toma wciąż działa bardzo dobrze
Następnie zbuduję kilka zwężek
Obecnie jeżdżę na mojej konwersji pojedynczego gaźnika i próbuję uzyskać jakieś dane MPG dla mojego 83' GL1100.
Moje dane dotyczące zużycia paliwa są lepsze niż myślałem, że będą, jeśli pozostanę na cylindrze pierwotnym, ale ten gaźnik jest świetny, ponieważ masz gaźnik podwójnego przeznaczenia w jednym, dobre MPG i stronę Hot Rod.