Steve Saunders Goldwing Forums banner

GL1000/1100/1200 Konwersja pojedynczego gaźnika 2-beczkowy 32DFT Progressive Działa Doskonale

362K views 1.3K replies 82 participants last post by  BurnsYoFace34  
#1 ·
Chcę zacząć od stwierdzenia, że ​​było to wspólne przedsięwzięcie,

Nie zrobiłem tego sam.

I,

Mój rower nie jest jedynym rowerem, który teraz działa świetnie, z tą dokładną lub bardzo podobną konfiguracją konwersji pojedynczego gaźnika.

Ten pojedynczy gaźnik. Konfiguracja to formuła sukcesu, sukces od razu po wyjęciu z pudełka, z 2-beczkowym gaźnikiem progresywnym 32DFT. Żadnego dyszowania, wszystko, co zrobiłem, to usunięcie elektrycznego automatycznego ssania (nie jest potrzebne), uruchomienie silnika i ustawienie biegu jałowego na 1000 obr./min, a następnie sprawdzenie pod kątem wycieków, napompowanie opon i jazda.

Nic nie sprzedaję,

Chcę zapewnić wszystkim najlepiej działający układ dolotowy z gaźnikiem dostępny dla 4-cylindrowego Goldwinga.

Odważne stwierdzenie, wiem,

Przeczytaj moją dokumentację tutaj, dotyczącą wszystkich wysiłków, które doprowadziły do ​​tego punktu przez wszystkich, którzy przyczynili się do osiągnięcia tego celu.

Podziękowania dla następujących osób, które to wszystko umożliwiły;
w żadnej kolejności,

Joe znany jako JoeDrum Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=6619
Dan Filipi Również forum Classic Goldwing Obecnie buduje ten pojedynczy system gaźnika
na forum ClassicGoldWing http://www.classicgoldwings.com/foru...php?f=9&t=6619
A także inni na tej stronie, którzy się do tego przyczynili.
Captain MidNight, myślę, że jest na każdej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
Robbnc, tutaj na tej stronie Obecnie używa tego pojedynczego systemu gaźnika
& Ja
Westgl Jestem obecny na prawie wszystkich forach Goldwing. Obecnie używam tego pojedynczego systemu gaźnika

Mój rower działa bez zarzutu, bez wahania i duszenia w żadnym momencie podczas jazdy.

Pozostali wymienieni powyżej mają te same wspaniałe wyniki, które ja mam.

To jest to, co Honda powinna była zapewnić.

Plusy
Świetne biegi jałowe przy 1000 obr./min,
Gładka przepustnica, bez duszenia i wahania, w ogóle nigdzie.
Brak ponownego dyszowania lub zabawy z dyszami, po prostu przykręć i jedź
Silnik wkręca się niezwykle szybko! do czerwonej linii.
Natychmiastowy start, za każdym razem.
Ten gaźnik ma pompkę przyspieszającą i jest fantastyczny dla reakcji na gaz i rozruchu.
Żadne ssanie nie jest potrzebne
Silnik ma o wiele więcej momentu obrotowego, długie kolektory = duży moment obrotowy
Silnik ciągnie z niższej prędkości obrotowej, 2000 obr./min łatwo na 4 biegu Brak ciągnięcia (Ale bądźmy realistami, krzywa mocy motocykla to 3K i więcej, zapewni to ekstremalne przyspieszenie podczas zmiany biegów)
Miałem go nawet ciągnąć z 1800 obr./min, na 4 biegu Brak ciągnięcia
To bardziej jak moment obrotowy Goldwing 6-cylindrowy.
Ten większy moment obrotowy i moc silnika oznaczają więcej mocy do odjazdu ze startu znacznie szybciej niż w standardzie, moc przy toczeniu jest znacznie lepsza, zmiana biegów jest znacznie ulepszona, więcej mocy tam, gdzie jeździmy naszymi motocyklami w tych 95% czasu, ale również ulepszono szczytową prędkość.


Minusy
Będę musiał wrócić do Ciebie, kiedy znajdę jeden.
______________________________________________________________________________________________
Uwaga: Nie mam żadnych danych MPG, ponieważ jest za wcześnie, aby powiedzieć, jak to może być z tą nową konwersją pojedynczego gaźnika.

Mam Weber 32DFT 2bbl. gaźnik progresywny na kolektorze VW Type IV z gumowymi przewodami silikonowymi do kolektorów Oem GL1100.

Działa doskonale, a silnik wkręca się do 8K+RPM, bardzo szybko się wkręcając.

Działa tak dobrze, że nie trzeba robić żadnego dyszowania.

Działa świetnie od razu po wyjęciu z pudełka.

Nie zrobiłem absolutnie żadnej regulacji gaźnika, poza ustawieniem śruby regulacji prędkości biegu jałowego na 1000 obr./min dla świetnego biegu jałowego.

Dzięki CaptainMidnight85 za sugestię dotyczącą gaźnika i jego pomoc.

Aktualizacja:
Przeszedłem do tej pory 3 rewizje, ten wątek przedstawi te zmiany, wkrótce będę pracował nad rewizją nr 4, która wykorzystuje S.S. szczotkowane i polerowane uchwyty, takie jak uchwyty Moen w Lowes & Home depot, które dają bardzo rozsądne cenowo rury wlotowe, które wyglądają bardzo profesjonalnie.

Gaźnik Webera od Toma wciąż działa bardzo dobrze

Następnie zbuduję kilka zwężek

Obecnie jeżdżę na mojej konwersji pojedynczego gaźnika i próbuję uzyskać jakieś dane MPG dla mojego 83' GL1100.

Moje dane dotyczące zużycia paliwa są lepsze niż myślałem, że będą, jeśli pozostanę na cylindrze pierwotnym, ale ten gaźnik jest świetny, ponieważ masz gaźnik podwójnego przeznaczenia w jednym, dobre MPG i stronę Hot Rod.
 
#2 ·
Gaźnik to Weber 32DFT, jest to gaźnik progresywny 32/32mm.

Działa bardzo dobrze, częściowo dzięki małemu zwężonemu Venturi, otworom przepustnicy 32x32mm, które są zwężone do zaledwie 22mm każdy, co przyspiesza ładowanie paliwowo-powietrzne, co w połączeniu z długimi kolektorami dolotowymi zapewnia wspaniały moment obrotowy silnika i bardziej użyteczną moc niż kiedykolwiek myślałeś, że to możliwe.

Używamy aluminiowego kolektora VW Type IV.

Wiele osób używało tego bez powodzenia,

Do teraz,

To nasza zwycięska kombinacja, która po prostu bardzo dobrze działa.

Nie próbujemy używać gaźnika, który jest za duży pod względem dostarczania powietrza lub paliwa, co w połączeniu z resztą tego systemu zapewnia zwycięską kombinację.

Usunąłem automatyczne ssanie w moim 32DFT. ponieważ gaźnik jest za duży, aby wygodnie zmieścić się między ramą z automatycznym ssaniem.

Pod automatycznym ssaniem znajduje się port podciśnienia, który musi być zakryty/zatkany.

Poprawiono śrubę, która jest zdjęta z ssania, można wkręcić w port podciśnienia, aby go zablokować.

lub

Zrobiłem małą płytkę zaślepiającą, bardzo łatwo można było zrobić ssanie ręczne.

Usunąłem filtr paliwa wlotowego oem wchodzący do gaźnika i założyłem mosiężne złącze wlotu paliwa z gwintem rurowym 1/8" 90 stopni.

Zdjąłem przedni elektrozawór i założyłem wtyczkę, a kolejna wtyczka pod wlotem paliwa to wlot spalin, tu kolejna wtyczka.

Usunąłem ramię dźwigni ssania oem na wale przepustnicy.

Kupiłem zestaw uni-Link.

Uni-Link to to, czego użyłem do ustawienia linki przepustnicy, trzyma koniec standardowej linki pociągowej i wykonuje całkiem dobrą, niezawodną pracę, w tym momencie dostaję pełną przepustnicę i wciąż mam więcej ruchu w mojej dłoni niż gaźnik potrzebuje, aby przejść na pełną przepustnicę w gaźniku.

Z tego, co czytałem i kiedy rozebrałem ten zespół vac., wygląda na to, że w tym zespole wyprzedzenia jest pewna regulacja, aby nieco wyprzedzić zapłon.

Muszę zrobić wspornik do mocowania regulacji linki.

Narysowałem szkic do standardowego mocowania regulacji linki.

Standardowa linka może być za długa, w takim przypadku mam inną linkę, która jest o 4" krótsza, wygląda tak samo jak linka 83' GL1100, tylko o 4" krótsza, myślę, że była do CB750, ale będę musiał sprawdzić, do jakiego motocykla była na lince.

Jedynym problemem jest znalezienie rzeczy w moim nowym warsztacie jest trudne, wiele rzeczy wciąż w pudełkach po przeprowadzce, ale nowy warsztat jest OGROMNY!!!

Mój motocykl to 83' GL1100 i ma wyprzedzenie sterowane podciśnieniem.

Używam portu podciśnienia z przodu po prawej stronie, aby wyprzedzić zapłon.

Rozważam dodanie ciepła do środkowej części kolektora.

Ale najpierw spróbuję bez ciepła.
 
  • Helpful
Reactions: Admin
#470 ·
Gaźnik to Weber 32DFT, jest to gaźnik progresywny 32/32mm

Działa bardzo dobrze, częściowo dzięki małemu zwężonemu gardzieli, otworom przepustnicy 32x32mm, które są zwężone do zaledwie 22mm każdy, co przyspiesza ładowanie paliwowo-powietrzne, co w połączeniu z długimi kolektorami dolotowymi zapewnia doskonały moment obrotowy silnika i bardziej użyteczną moc niż kiedykolwiek myślałeś, że to możliwe.

Używamy aluminiowego kolektora dolotowego VW Type IV.

Wiele osób próbowało tego bez powodzenia,

Do teraz,

To nasza zwycięska kombinacja, która po prostu działa bardzo dobrze.

Nie próbujemy używać gaźnika, który jest za duży pod względem dostarczania powietrza lub paliwa, co wraz z resztą tego systemu zapewnia zwycięską kombinację.

Usunąłem automatyczne ssanie w moim 32DFT. ponieważ gaźnik jest za duży, aby wygodnie zmieścić się między ramą z automatycznym ssaniem.

Pod automatycznym ssaniem znajduje się port podciśnienia, który musi być zakryty/zatkany.

Zmodyfikowana śruba, która została zdjęta z ssania, może być wkręcona w port podciśnienia, aby go zablokować.

lub

Zrobiłem małą płytkę zaślepiającą, bardzo łatwo można zrobić ręczne ssanie.

Pozbyłem się fabrycznego filtra paliwa wlotowego wchodzącego do gaźnika i założyłem mosiężne złącze wlotu paliwa 1/8" z gwintem rurowym 90 stopni.

Zdjąłem przedni zawór elektromagnetyczny i włożyłem zaślepkę, a kolejna zaślepka pod wlotem paliwa to wlot smogowy, tu kolejna zaślepka.

Usunąłem fabryczne ramię dźwigni ssania na wale przepustnicy.

Kupiłem zestaw Uni-Link.

Uni-Link to to, czego użyłem do ustawienia linki przepustnicy, trzyma fabryczny koniec linki pociągowej i wykonuje całkiem dobrą, niezawodną pracę, w tym momencie dostaję pełną przepustnicę i wciąż mam więcej ruchu w mojej ręce, niż gaźnik potrzebuje, aby przejść do pełnej przepustnicy w gaźniku.

Z tego, co czytałem i kiedy rozebrałem ten zespół podciśnienia, wygląda na to, że w tym zespole wyprzedzenia jest pewna regulacja, aby nieco wyprzedzić zapłon.

Mam zrobić wspornik do mocowania regulacji linki.

Mam naszkicowany projekt mocowania regulacji linki fabrycznej.

Fabryczna linka może być za długa, jeśli tak jest, mam inną linkę, która jest o 4" krótsza, wygląda tak samo jak linka 83' GL1100, tylko o 4" krótsza, myślę, że była do CB750, ale będę musiał sprawdzić, do jakiego motocykla była na lince.

Jedynym problemem jest to, że znalezienie rzeczy w moim nowym warsztacie jest trudne, wiele rzeczy wciąż w pudełkach po przeprowadzce, ale nowy warsztat jest OGROMNY!!!

Mój motocykl to 83' GL1100 i ma wyprzedzenie sterowane podciśnieniem.

Używam portu podciśnienia z przodu po prawej stronie, aby wyprzedzić zapłon.

Rozważam dodanie ciepła do środkowej części kolektora.

Ale najpierw spróbuję bez ciepła.
West,

Kupiłem gaźnik Weber 32/32 od Toma Landry'ego jakiś czas temu, ale dopiero teraz zwracam na to uwagę.

Do tej pory usunąłem automatyczne ssanie i zatkałem otwór podciśnienia klejem JB weld. I usunąłem ramię ssania.

Nie widzę filtra wlotu paliwa, czy widzisz go na zdjęciach? Czy ten elektromagnes z przodu musi zostać usunięty?

Wszelkie inne komentarze będą bardzo mile widziane.

Dzięki
Bran



 
#3 ·
Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem, na kolektorach dolotowych OEM, było obfite pokrycie gumowych części olejem ATF, aby wyczyścić i zmiękczyć gumę, zostawiłem to na około godzinę, a następnie wytarłem cały olej ATF, guma wyglądała jak nowa i była nieco bardziej miękka, chcę dobrego uszczelnienia bez wycieków.

Oto zdjęcie, jeszcze nie skończone, ale w trakcie.
 

Attachments

#4 ·
Od dwóch lat myślę o zrobieniu konwersji na pojedynczy gaźnik, ale przeprowadzka do nowego domu mnie wstrzymała.

Uwaga: Nie próbowałem żadnego z nich, ponieważ jest to moja pierwsza konwersja na pojedynczy gaźnik.

Obecnie mam 5 gaźników w moim warsztacie gotowych do konwersji na pojedynczy gaźnik.

Mam wystarczająco dużo, żeby się pobawić, żeby uruchomić pojedynczy gaźnik.

Są to:

1. Weber 32/32, DFT Progressive Nowy gaźnik. 90,00 $ za sztukę, dobra cena, dostępność jest dobra.
2. Weber 24/25, 740 Progressive, nowo odbudowany. Zapłaciłem 125,00 $ + wysyłka, dostępność jest OK, ale mogłaby być lepsza. Widziałem je w cenie 80,00 $ + wysyłka, które wymagają odbudowy, do ponad 300,00 $ + wysyłka, które zostały odbudowane.
Dwa powyższe gaźniki wyglądają identycznie pod każdym względem, z wyjątkiem rozmiaru zwężki.

3. Weber 38DGAS 38/38 Progressive, to miało być do konwersji na pojedynczy gaźnik dla GL1500 (standardowe gaźniki OEM CV to dwa gaźniki z zwężką 33 mm). 38DGAS może być za bardzo zgaźnikowany, więc może 32 DFT może być właściwym wyborem dla konwersji na pojedynczy gaźnik GL1500.

Poniżej mam po dwa z każdego gaźnika, ponieważ miały być konfiguracją z dwoma gaźnikami. Ale mogą być również dobrymi pojedynczymi gaźnikami
4. Solex 34Pict3 pojedynczy gaźnik, konfiguracja z dwoma gaźnikami
5. Solex 30Pict1 okrągła miska, pojedynczy gaźnik, konfiguracja z dwoma gaźnikami
 
#5 ·
Patrząc na gaźnik na kolanach, z trzema rurkami portu podciśnienia skierowanymi w Twoją stronę, ten po prawej stronie służy do podciśnieniowego przyspieszenia zapłonu.
 
#6 ·
Założenie tych węży może być sprawą dla trzech lub czterech rąk, zwłaszcza ostatniego węża.

Chciałbym mieć odpowiednie połączenie w warsztacie, nie zmieniłem ich na to, czego potrzebuję do mojego pistoletu plazmowego i spawarki, to inne złącze.

Mógłbym w mgnieniu oka wyciąć wspornik.

Poszedłem i dostałem resztę zacisków, których potrzebowałem dzisiaj, dostałem kawałek węża do podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłonu, więc podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu jest podłączony, a przewód paliwowy jest podłączony.

Teraz muszę założyć z powrotem układ chłodzenia.

Muszę zrobić wspornik, może uda mi się go piłować i szlifować, to trudne przy użyciu ręcznych narzędzi, również powolne.
 
#7 ·
Więcej zdjęć,

7. zdjęcie od dołu to mój zestaw uniwersytecki, do przepustnicy, jak dotąd działa naprawdę dobrze i pozytywnie blokuje koniec linki przepustnicy, dzięki czemu nie może się poluzować.

Następnym krokiem jest zrobienie wspornika zatrzymania linki, byłoby miło, gdyby moja przecinarka plazmowa działała, mógłbym zrobić ich ponad 20 w czasie, jaki zajmuje mi zrobienie jednego ręcznie.
 

Attachments

#8 ·
#9 ·
Po zainstalowaniu kolektora VW mogę zrobić płytę adaptera, aby umieścić ją na kolektorze i wypróbować różne gaźniki.

Mogę wypróbować niektóre z gaźników jednolufowych, które mam, takie jak mój

Solex 34pict3 34mm jednolufowy.
Solex 30pict1 30mm jednolufowy.

Lub mój inny progresywny dwulufowy na tym.
Ten gaźnik pasuje bez płyty adaptera

32DFT to 32x32 2bbl. i jest identyczny z
gaźnikiem 740, jest to progresywny gaźnik dwulufowy 24/25mm. inny niż rozmiar zwężki. Z tego, co widzę, w każdym razie.
 
#143 ·
Z zainstalowanym kolektorem VW mogę zrobić płytę adaptera, aby usiąść na kolektorze i wypróbować różne gaźniki.

Mogę wypróbować niektóre z gaźników jednolufowych, które mam, takie jak mój

Solex 34pict3 34mm Single bbl.
Solex 30pict1 30mm Single bbl.

Lub mój inny progresywny dwulufowy na tym.
Ten gaźnik pasuje bez płyty adaptera

32DFT to 32x32 2bbl. i jest identyczny z
740 gaźnikiem, jest to 24/25mm dwulufowy progresywny gaźnik. inny niż rozmiar zwężki. Z tego, co widzę, w każdym razie.
Czy musisz zrobić płytę adaptera, aby zamontować Weber 32DFT?

Dzięki
Brian
 
#97 ·
Czy jeździłeś już swoim rowerem z nowym pojedynczym gaźnikiem?

Byłem bardzo zaskoczony, mile zaskoczony.

Zamieszczę później więcej informacji na temat jazdy na rowerze.

Dobra robota West! Mój też dziś ruszył. Warto było się wysilić.
 
#11 ·
Rozmawiając z inżynierem o tych gaźnikach, powiedział, że przetestował je pod kątem ciśnienia paliwa bez zamontowanego elektromagnetycznego zaworu odcinającego paliwo, z przodu gaźnika, do 10 PSI i nie stwierdził wycieku paliwa przez zawór pływakowy.

To wspaniale, ponieważ jest to główny powód, dla którego konwertuję, aby uniknąć blokady hydraulicznej, wycieku paliwa przez zawór pływakowy

i blokady hydraulicznej mojego silnika, wylewającego paliwo na górę silnika i na całą podłogę.

To powinno należeć do przeszłości, ustawiłem zawór paliwa na włączony i zostawię go włączony, aby go przetestować.

10 psi to o wiele więcej, niż kiedykolwiek będziemy potrzebować. Elektryczna pompa paliwa powinna wytwarzać tylko 3-4 psi, może maksymalnie 5 psi dla gaźnika.

Powiedział również, że elektromagnes nie służył do odcinania paliwa, jak myślałem, i nie działałby jako ta funkcja, a jedynie sprawiałby mi problemy.

To brzmiało obiecująco, aby rozwiązać moją sytuację z blokadą hydrauliczną.
 
#12 ·
Cóż, zacząłem to dzisiaj, ale działało tylko przez około 15 sekund, wciąż muszę złożyć układ chłodzenia, chłodnica jest nadal zdjęta z motocykla.

Musiałem dodać trochę gazu, żeby działało, spróbuję dodać trochę ręcznego ssania, żeby zobaczyć, czy to pomoże.

Po ponownym zamontowaniu układu chłodzenia i sprawdzeniu wycieków płynu chłodzącego i podciśnienia.
 
#13 ·
Aktualizacja:

Układ chłodzenia znowu włączony.

Uruchomiłem go ponownie.

Brak wycieków płynu chłodzącego i brak wycieków podciśnienia.

WOW!! MY!!! i normalnie nie używam zwrotów z lat 60.

O! Mam teraz 32DFT, to dwugardzielowy gaźnik progresywny 32/32mm.

Biegu jałowym 1000 obr./min bardzo ładnie, jak na to, że nie jest jeszcze całkowicie rozgrzany.

Wyłączyłem go, a następnie uruchomiłem ponownie, uruchomił się natychmiast, bardzo ładna przepustnica, natychmiastowe szybkie wkręcanie się na 8+ tys.

Trzymałem przepustnicę otwartą, w różnych pozycjach przepustnicy, bardzo płynnie

Chciałbym pojechać na jazdę próbną, ale nie mam jeszcze gotowego wspornika przepustnicy.

Nie musiałem w ogóle używać ssania, przy uruchamianiu ani podczas pracy,
 
#14 ·
Więcej zdjęć,

Gdybym mógł dowiedzieć się, jak załadować wideo w wysokiej rozdzielczości lub je skompresować, zrobiłbym to, nie jestem pewien, jak miałbym to zrobić.

Zdjęcia na razie.

Zdjęcie nr 1 to wspornik mocowania kabla, który należy wyciąć.

Mam również dokończyć mój filtr powietrza, kupiłem dół gaźnika do mojego nowego pojedynczego gaźnika i zamierzam umieścić górę i filtr, który widzisz na zdjęciu, muszę połączyć te dwa elementy.

A następnie założyć dłuższy wąż odpowietrznika skrzyni korbowej i złączkę i poprowadzić go do nowej podstawy filtra powietrza.
 

Attachments

#15 ·
Ten wspornik mocowania linki przepustnicy wchodzi pod przednie dwie śruby mocujące gaźnik i zabezpiecza linkę przepustnicy tak jak w oryginale.
 
#16 ·
Mogłem o tym nie wspomnieć.

Żadnych czkawek, pracuje bardzo ładnie i płynnie na biegu jałowym, przy 1000-1100 obr./min.

Wkręciłem go na 2 tys. i trzymałem, trzymałem na 3 tys., a następnie 4 tys. przez 30 sekund. Każdy bardzo płynny.

Wkręciłem na drugie biegi do 8 tys.+ Ładnie i bardzo szybko!!

Zaskakująco szybko do 8 tys.+ naprawdę szybko.

Żadnych martwych punktów, tylko słodkie punkty.

To wszystko bez obciążenia, ponieważ nie zrobiłem jeszcze wspornika przepustnicy, aby trzymać linkę.

Restart jest doskonały.

Uruchamia się natychmiast.

Naprawdę szybko się wkręca.
 
#17 ·
Zmieniłem/zmodernizowałem mój zapłon na cewki MP08 GL1500 i użyłem również przewodów zapłonowych GL1500.

Jeśli spojrzysz na zdjęcia, możesz zobaczyć, że przewody zapłonowe, kilka z nich, robią dziwny zakręt.

Ale były w specyfikacji dla GL1500.

Cewki zapłonowe i przewody GL1500 są o wiele lepsze niż to, co miałem wcześniej w motocyklu.

Ona jest słodka jak mięso wieprzowe z grilla, przynajmniej tak Kermit powiedział o pani Piggy.
 
#18 ·
Robbnc

Dobrze słyszeć, że u ciebie też działa.

Jak to działa?
 
#19 ·
Robbnc

Dobrze słyszeć, że u ciebie też działa.

Jak to działa?
Z twojego opisu powiedziałbym dokładnie to samo. Zmniejszyłem zatrzymanie na biegu jałowym i jest płynne tuż powyżej 1000. Obraca się szybko aż do czerwonej linii, oczywiście bez obciążenia. W ogóle nie ma wahania, nigdzie. Pozwoliłem mu osiągnąć temperaturę roboczą i planuję przeprowadzić go przez kilka cykli cieplnych jutro.
 
#20 ·
To może być wszystko, wentylator się włączył i natychmiast się ochłodził.
 
#21 ·
Fantastyczny postęp w krótkim czasie Westgl.
Myślę, że będziesz zadowolony, gdy już wyruszysz w drogę, tak jak dotychczas.
Strojenie jest kluczem do optymalnej wydajności. Po ustawieniu możesz zapomnieć o tym, że kiedykolwiek skończysz z tym ssaniem. Kilka pompek przepustnicy, aby go uruchomić, a blokada przepustnicy to wszystko, czego kiedykolwiek potrzebowałem w najzimniejsze dni.
Rob i ty szybko przeszliście do tego punktu. Imponujące.
Nie zapominajmy o Bobie. To on skierował Toma w nasze oczy.
 
#22 ·
Dzięki za pomoc CM85.

Kim jest Bob?

Czy ma tu nazwę użytkownika na forum?
 
#23 ·
Wczoraj wieczorem wyszedłem o 21:30 i sprawdziłem, czy nie ma żadnych wycieków.

Nie było żadnych wycieków.

Chciałem zrobić konwersję na pojedynczy gaźnik, ponieważ mój motocykl miał co najmniej 4 razy hydroblokadę.

Czułem więc, że nie mogę ufać temu motocyklowi, że zabierze mnie gdziekolwiek i niezawodnie sprowadzi do domu.

To prawda, to moja wina, że nie zamknąłem zaworu odcinającego paliwo w zbiorniku.

Ale do tej pory zapomniałem to zrobić co najmniej 4 razy.

Na razie więc przynajmniej nie ma wycieku paliwa.

Wcześniej paliwo wyciekało na silnik i tworzyła się duża kałuża paliwa pod motocyklem.
 
#24 ·
Uruchomiłem motocykl zeszłej nocy o 21:30 z zimnego startu.

Uruchomił się natychmiast!!

Trzymałem przepustnicę otwartą na około 1500 obr./min przez mniej niż 15 sekund, to było wszystko, czego potrzebował.

Od tego momentu poczułem, że mogę na nim jeździć.

Ta pompa przyspieszacza naprawdę bardzo pomaga.
 
#25 ·
Naprawdę prosty kolektor (dużo łatwiejszy do zrobienia niż kolektor GL1100) można wykonać tak, aby pasował do GL1500.
 
#26 ·
Hej CM85

Czy wiesz może,

Jakie są wszystkie rozmiary dysz i rozmiary rurek emulsyjnych w tym gaźniku 32DFT?

Dzięki
 
#28 ·
Hej CM85

Czy wiesz może,

Jakie są wszystkie rozmiary dysz i rozmiary rurek emulsyjnych w tym gaźniku 32DFT?

Dzięki
O ile Tom niczego nie zmienił (nie sądzę), gaźnik powinien być fabrycznie ustawiony.

Zdjęcie poniżej pochodzi z instrukcji Forda dotyczącej konkretnego gaźnika.
 

Attachments

#27 ·
Mam laserowy termometr cyfrowy, wystarczy skierować laser na cokolwiek i odczytać temperaturę.

Po rozgrzaniu uruchomiłem motocykl i wykonałem kilka odczytów temperatury, podczas gdy silnik pracował.

Wszystkie cylindry są w zakresie 1-2 stopni od siebie, więc myślę, że silnik pracuje bardzo dobrze.

Użyłem również tego termometru do sprawdzenia środkowego kolektora, jeśli oblodzi się lub zamarznie, mogę szybko zmierzyć temperaturę.

Zmierzyłem temperaturę na kolektorach dolotowych Oem, głowicach i górnej części cylindra silnika, kolektorze VW, po rozgrzaniu motocykla.

Co zaskakujące, problem z temperaturą oblodzenia lub zamarzania wydawał się nie stanowić problemu. Komora VW miała 103 stopnie, gdyby paliwo zamarzało, pomyślałbym, że kolektor VW byłby znacznie zimniejszy.

Na razie usunąłem osłonę za chłodnicą, co pozwala na powrót większej ilości ciepła z chłodnicy do kolektora VW i gaźnika oraz dostarcza podgrzane powietrze do wlotu gaźnika podczas pracy, co może być bardzo pomocne.