Steve Saunders Goldwing Forums banner
21 - 40 of 1,308 Posts
Fantastyczny postęp w krótkim czasie Westgl.
Myślę, że będziesz zadowolony, gdy już wyruszysz w drogę, tak jak dotychczas.
Strojenie jest kluczem do optymalnej wydajności. Po ustawieniu możesz zapomnieć o tym, że kiedykolwiek skończysz z tym ssaniem. Kilka pompek przepustnicy, aby go uruchomić, a blokada przepustnicy to wszystko, czego kiedykolwiek potrzebowałem w najzimniejsze dni.
Rob i ty szybko przeszliście do tego punktu. Imponujące.
Nie zapominajmy o Bobie. To on skierował Toma w nasze oczy.
 
Discussion starter · #22 ·
Dzięki za pomoc CM85.

Kim jest Bob?

Czy ma tu nazwę użytkownika na forum?
 
Discussion starter · #23 ·
Wczoraj wieczorem wyszedłem o 21:30 i sprawdziłem, czy nie ma żadnych wycieków.

Nie było żadnych wycieków.

Chciałem zrobić konwersję na pojedynczy gaźnik, ponieważ mój motocykl miał co najmniej 4 razy hydroblokadę.

Czułem więc, że nie mogę ufać temu motocyklowi, że zabierze mnie gdziekolwiek i niezawodnie sprowadzi do domu.

To prawda, to moja wina, że nie zamknąłem zaworu odcinającego paliwo w zbiorniku.

Ale do tej pory zapomniałem to zrobić co najmniej 4 razy.

Na razie więc przynajmniej nie ma wycieku paliwa.

Wcześniej paliwo wyciekało na silnik i tworzyła się duża kałuża paliwa pod motocyklem.
 
Discussion starter · #24 ·
Uruchomiłem motocykl zeszłej nocy o 21:30 z zimnego startu.

Uruchomił się natychmiast!!

Trzymałem przepustnicę otwartą na około 1500 obr./min przez mniej niż 15 sekund, to było wszystko, czego potrzebował.

Od tego momentu poczułem, że mogę na nim jeździć.

Ta pompa przyspieszacza naprawdę bardzo pomaga.
 
Discussion starter · #25 ·
Naprawdę prosty kolektor (dużo łatwiejszy do zrobienia niż kolektor GL1100) można wykonać tak, aby pasował do GL1500.
 
Discussion starter · #26 ·
Hej CM85

Czy wiesz może,

Jakie są wszystkie rozmiary dysz i rozmiary rurek emulsyjnych w tym gaźniku 32DFT?

Dzięki
 
Discussion starter · #27 ·
Mam laserowy termometr cyfrowy, wystarczy skierować laser na cokolwiek i odczytać temperaturę.

Po rozgrzaniu uruchomiłem motocykl i wykonałem kilka odczytów temperatury, podczas gdy silnik pracował.

Wszystkie cylindry są w zakresie 1-2 stopni od siebie, więc myślę, że silnik pracuje bardzo dobrze.

Użyłem również tego termometru do sprawdzenia środkowego kolektora, jeśli oblodzi się lub zamarznie, mogę szybko zmierzyć temperaturę.

Zmierzyłem temperaturę na kolektorach dolotowych Oem, głowicach i górnej części cylindra silnika, kolektorze VW, po rozgrzaniu motocykla.

Co zaskakujące, problem z temperaturą oblodzenia lub zamarzania wydawał się nie stanowić problemu. Komora VW miała 103 stopnie, gdyby paliwo zamarzało, pomyślałbym, że kolektor VW byłby znacznie zimniejszy.

Na razie usunąłem osłonę za chłodnicą, co pozwala na powrót większej ilości ciepła z chłodnicy do kolektora VW i gaźnika oraz dostarcza podgrzane powietrze do wlotu gaźnika podczas pracy, co może być bardzo pomocne.
 
Hej CM85

Czy wiesz może,

Jakie są wszystkie rozmiary dysz i rozmiary rurek emulsyjnych w tym gaźniku 32DFT?

Dzięki
O ile Tom niczego nie zmienił (nie sądzę), gaźnik powinien być fabrycznie ustawiony.

Zdjęcie poniżej pochodzi z instrukcji Forda dotyczącej konkretnego gaźnika.
 

Attachments

Discussion starter · #29 ·
Dzięki CM85,

Aktualizacja: nazywają to rurką studzienkową, zamiast rurki emulsyjnej

Czy to byłoby dyszowanie dla manualnej skrzyni biegów w naszych gaźnikach?

Nie widzę tam wymienionego rozmiaru rurki emulsyjnej, czy ktoś ma pomysł, co to może być?

O ile Tom niczego nie zmienił (nie sądzę, żeby zmienił), gaźnik powinien być fabrycznie dyszowany.

Zdjęcie poniżej pochodzi z instrukcji Forda, specyficznej dla gaźnika.
 
Dzięki CM85,

Czy to byłoby dysze do manualnej skrzyni biegów w naszych gaźnikach?

Nie widzę tam rozmiaru rurki emulsyjnej, czy masz jakieś pojęcie, jaki by to był?
Automatyczna czy manualna, nie wiem. Tom powinien był zostawić etykietę Forda na korpusie gaźnika, aby go zidentyfikować?

Rurki emulsyjne w terminologii Forda to rurki Well.

Liczby na górnej linii poziomej wykresów byłyby takie same w pionie dla innych gaźników, chyba że pojawi się inna liczba.

W przeciwnym razie uważam, że różnice w modelach dotyczą strojenia.
 
Discussion starter · #31 ·
Dzięki
 
Discussion starter · #33 ·
Dzięki CM85

To naprawdę dobre źródło informacji,

Podoba mi się kompensacja wysokości, którą można dodać do tych gaźników.
 
Discussion starter · #34 ·
CM85

Kolejna myśl, jaką miałem, aby zrobić kolektor dolotowy jak kolektor Juans & LDwingnut.

To wziąć zapasową głowicę Goldwing z zamontowanymi kolektorami OEM, zanieść głowicę do mojego warsztatu wydechowego i zlecić mu wygięcie kilku rur w kształcie litery U, biegnących od przednich do tylnych cylindrów na kolektorach oem.

Akurat mam zapasową głowicę w warsztacie z zamontowanymi kolektorami oem.

Prawdopodobnie użyję cienkościennej rury stalowej 1,3/8" OD x 0,055-0,062, z wężem silikonowym 1,25" ID na rurze, a następnie wciśniętej w kolektor OEM i zaciśniętej, ponieważ jest to doskonałe, szczelne uszczelnienie z kolektorami OEM, wyrówna różnicę i będzie miało coś sztywnego do zaciskania, połączenia również byłyby bardzo łatwe.

Wydaje mi się, że miałoby to lepszą/szybszą prędkość ładowania do cylindrów, ponieważ miałoby ten sam ID co kolektory OEM.

ID kolektora, mniej większej objętości szczeliny powietrznej, jak ma kolektor VW i bardziej ukierunkowany.

Ale muszę powiedzieć, że mój GL1100 działa doskonale, więc jak mogę go jeszcze ulepszyć?

Zleć warsztatowi wydechowemu wygięcie kilku 180-stopniowych końcówek kolektora w kształcie litery U, byłaby to stalowa rura 1-3/8" od, ponieważ jest to odpowiedni rozmiar cienkościennej rury stalowej, aby przejść z jednego kolektora do drugiego,

W kształcie litery U, jak od przednich do tylnych cylindrów po lewej stronie i od przednich do tylnych cylindrów po prawej stronie głowicy, aby można je było zacisnąć w kolektorach oem,

następnie na górze lub na końcu zgięcia otwórz otwór, również ID rury stalowej 1-3/8".

Zleć gościowi od wydechów przyspawanie krótkiego kawałka prostej rury do nowego otworu.

Teraz możesz użyć tego samego węża silikonowego 1-1/4"ID, między dwoma nowymi elementami a środkową częścią, którą gość od wydechów właśnie wygiął z krótką, prostą rurą wspawaną.

Następnie można wykonać trzeci element dla części środkowej, aby zamontować pojedynczy gaźnik. Lub gaźnik 2bbl.

Mógłbyś zrobić dwie różne części środkowe, dla każdej podstawy gaźnika,

Ponownie używając tej samej stalowej rury dla części środkowej i wykonując płytę montażową gaźnika.

Te kolektory w kształcie litery "U" zrobiłyby naprawdę ładne kolektory z podwójnym gaźnikiem.

Myślę, że mógłbym w weekend wyprodukować zestaw kolektorów z podwójnym gaźnikiem, wydają się one dość łatwe.

Zleć mojemu gościowi od wydechów wygięcie kilku par z nich, jest tani, jeśli chodzi o tego rodzaju rzeczy

Zastanawiam się, czy dwa 32DFT byłyby za dużo dla GL1100 lub GL1200

Być może zbuduję ten kolektor, tylko po to, aby to udowodnić, dla mojego projektu GL1200 Reverse trike, który nadchodzi na zimę. Mam 95% tego, czego potrzebuję, aby ukończyć ten projekt

Będę musiał zmienić złącza do gniazd 220 V w moim warsztacie, dla mojego kompresora, pistoletu plazmowego i spawarki, aby były gotowe do pracy tutaj w nowym warsztacie.

Kolektory z podwójnym gaźnikiem byłyby dobre w Reverse Trike z alternatorem Chevy z przodu, używając koła pasowego o średnicy 5" z zaopatrzenia w ciągniki, które ładuje w pełni od biegu jałowego.
 
Discussion starter · #35 ·
Wyobrażam sobie, że mój nowy, nowy dla mnie, warsztat o powierzchni 3200 stóp kwadratowych będzie tej zimy trochę zimny.

Bardzo wydajne!!

A ty używasz czegoś, co ludzie wyrzucają/oddają.

Stary podgrzewacz wody jest również do wyrzucenia, musi to być elektryczny podgrzewacz wody, są one łatwiejsze do konwersji.

Możesz użyć mniejszego podgrzewacza wody, ale do dużego warsztatu potrzebujesz dużego podgrzewacza.

Po zdjęciu całego tego osprzętu ze zbiornika podgrzewacza, wcale nie jest on taki duży.

Następnie poprowadź rurę kominową na zewnątrz, akurat mam ją już na dachu mojego warsztatu, potrzebuję tylko rur.

Stary olej to tanie/darmowe paliwo.

Zbuduję również nagrzewnicę na zużyty olej do mojego warsztatu, aby było mi ciepło zimą.

Zużyty olej jest spalany i spala się w 50-galonowym elektrycznym podgrzewaczu wody, używając tylko zbiornika na wodę i palnika, reszta idzie w zapomnienie.

Następnie zamierzam przerobić go na palnik olejowy, jest to bardzo tanie.

Wszystkie zużyte oleje (olej silnikowy, ze zmian oleju, sąsiedzi dają ci za darmo olej, używany olej silnikowy.

Stary olej trafia do 5-galonowego zbiornika magazynowego, który znajduje się 3-4 stopy wyżej niż grzejnik, jest zasilany grawitacyjnie z określoną prędkością, można go podłączyć do termostatu z monitorem prędkości kapania oleju w oparciu o tani termostat.

Tak czy inaczej, to jest plan
 
Discussion starter · #36 ·
Wyszedłem, sprawdziłem, czy nie ma wycieków paliwa, ŻADNYCH w ogóle z nową konwersją pojedynczego gaźnika.

Jestem prawie pewien, że miałbym rozlanie paliwa na całym silniku, gdybym miał teraz gaźniki OEM, ponieważ filtr paliwa był PEŁNY.

Zimny start;

Uruchomiłem ją ponownie, uruchomiła się natychmiast, trzymałem przepustnicę na 2k obr./min przez około 1-2 minuty od całkowitego zimna przez noc.

Uruchomiłaby się bez trzymania przepustnicy na 2k obr./min. Chciałem zobaczyć, jak szybko się rozgrzeje i będzie gotowa do jazdy.

Potem działała znacznie lepiej niż OEM, OEM wydawał się bardziej zimnokrwisty, może 5 minut, z ssaniem przez 1 minutę, OEM był dłuższym okresem czasu przy pierwszym uruchomieniu.

Silnik miał temperaturę. Ok, poczułem dolny środek kolektora VW, podczas gdy działał, było jak lodówka, było zimno.

Nie mogłem włożyć pistoletu do pomiaru temperatury pod spód, aby uzyskać odczyt.

Zmierzona temperatura na każdym kolektorze wychodzącym 2" z głowicy, wszystkie cylindry w zakresie 2-3 stopni od siebie
 
Discussion starter · #37 ·
Wytnij patelnię filtra powietrza.

Do tego filtra powietrza użyłem O-ringu o dużej średnicy, który pasował wokół górnej części gaźnika, uszczelnia naprawdę dobrze.

Kiedy uruchomiłem go tym razem, żeby naprawdę posłuchać, jak pracuje, bez entuzjazmu lub może koncentracji, żeby to zablokować.

Ten silnik brzmi naprawdę dobrze, zauważam, że krzywka wałka rozrządu jest znacznie bardziej niż wcześniej, z fabrycznym gaźnikiem OEM.

Brzmi to bardziej jak zdrowy V8 Camaro z ładnym, łagodnym wałkiem rozrządu, niż Goldwing, gdzie podziała się moja goldwing?

Dźwięk wlotu powietrza jest zauważalny i brzmi naprawdę dobrze, i jest miłym uzupełnieniem tego, jak teraz brzmi motocykl.

Czy powinienem umieścić na nim Chevy Bowtie, żeby odstraszyć HD?
 
Discussion starter · #38 ·
Ostatnia praca na dziś.

1. Skończyłem wycinać linkę przepustnicy Uchwyt, naprawdę to odkładałem, wiedziałem, że budowa części za pomocą narzędzi ręcznych będzie PITA, lepiej radzę sobie z elektronarzędziami.
2. Wycięto dolną płytę filtra powietrza, aby pasowała do gaźnika. góra, zainstalowano duży O-ring jako uszczelnienie gaźnik-filtr.

Lista rzeczy do zrobienia na jutro, tak jakbym miał się do niej stosować.
1. Wymiana oleju i filtra w silniku, kilka blokad hydro i postój przez chwilę, myślę, że to dobry pomysł, zobaczę, że zamierzam go obciążyć i odbyć jazdę próbną, naprawdę wkrótce!!.
2. Filtr powietrza zostanie przymocowany za pomocą kawałka pręta gwintowanego, nakrętki i gumowej podkładki, z metalową podkładką i nakrętką motylkową.
3. Zdobądź kawałek węża do odpowietrznika skrzyni korbowej do nowej płyty podstawy filtra powietrza
4. Dłuższe śruby z przodu kolektora VW do mocowania gaźnika, jako nowy wspornik mocowania linki przepustnicy, mam tylko dwa gwinty na mocowaniu, specyfikacja Mil wymaga co najmniej 3,5 gwintu na mocowanie.

Kilka zdjęć
#1 i #2, #3 i #4 i #5 widać mój wspornik linki, wciąż potrzebuje podkładu i farby.
#3 i 4 pokazują mocowanie linki przepustnicy uni-link, nie ma możliwości, żeby ten koniec kabla oem się stamtąd wydostał.
#6 pokazuje duży O-ring jako uszczelnienie filtra do gaźnika
#2 widać podkładkę "D" OEM i nakrętkę regulacyjną na lince przepustnicy
Z linki przepustnicy można usunąć trochę luzu, ale na razie jest w porządku, dobrze do testowania.
#7 to filtr powietrza

Być może będę również potrzebował niewielkiej regulacji obrotu we wsporniku mocowania linki przepustnicy, aby był pod lepszym kątem.
Wspornik mocowania linki przepustnicy ma grubość 3/16 cala. stal

Mamy pełną przepustnicę z tym kablem i kombinacją wsporników
W rzeczywistości, pociągnięcie przepustnicy OEM Honda jest dłuższe niż ta konfiguracja konwersji Weber Single Carb.
 

Attachments

Mam skonfigurowane podwójne kolektory do użycia DFT, które zostały wykonane i znajdują się w moim warsztacie. Nie zamierzam używać ich na codziennym motocyklu.

Moje doświadczenie w używaniu adaptera, dzięki któremu Solex może być używany na kolektorze dolotowym, jest dobre i trwało około roku, z pełną zimą tutaj w SD w środku tego okresu. Brosol H30/31 działa dobrze, a ssanie ułatwia rozgrzewanie. Żadnych skarg z mojej strony, jeśli jest używany na codziennym motocyklu w każdych warunkach. Jestem zadowolony z uzyskanych wyników.

Raz zdarzyło mi się, że pływak w moim DFT zablokował się, co spowodowało uderzenie hydrauliczne. Pisałem o tym tutaj i być może gdzie indziej. Nie wiem, dlaczego się to stało. Było to krótko po zamontowaniu nowego gaźnika i nie wiem, co dokładnie za to obwinić. Przypuszczam, że kawałek przewodu paliwowego poluzował się wewnętrznie i dostał się do zaworu pływakowego. Po prostu nie wiem. Oczyściłem cylindry i od tamtej pory nie mam żadnych problemów/zmartwień. To było w zeszłym roku, gdzieś wiosną, w przybliżeniu...

Tak, jakiś czas temu zrezygnowałem z porównywania mojej konwersji do standardowego stelaża. Mój motocykl jest po prostu niezawodny i stabilny, częściowo dzięki temu gaźnikowi.

Dołączyłem zdjęcia jako materiał do przemyśleń.
 

Attachments

Discussion starter · #40 ·
CM85,

Czy używałeś podwójnego zestawu gaźników DFT?
Czy dwa DFT to za dużo gaźników dla naszych Wings?

Używałem dwóch filtrów paliwa: jeden ze zbiornika, standardowe położenie OEM, przezroczysty filtr, i drugi filtr paliwa za pompą paliwa przed gaźnikami, ponieważ w pompie paliwa mogą być uwięzione zanieczyszczenia, które uwalniają się okresowo.

Tak, mogłeś mieć coś w wężu lub mały kawałek węża.

Dziś,
mam małą listę rzeczy do zrobienia na motocyklu, a potem zamierzam zrobić test obciążeniowy, odbywając jazdę próbną.
 
21 - 40 of 1,308 Posts